There's Nothing To Do, Nothing To Prove.

vi har lika många vänner på facebook nu.
jag har duschat och är mindre yr i huvudet.
jag ska snart gå till ica,sedan laga thaimat.
såklart.
om jag klarar av en  kväll eller om det
blir soffan under täcken och gurka med dipp.
det återstår att se.
jag vill resa,bort från kalla sverige som dödar en.
det är i sådan hära tider man behöver något att se
fram emot,-den jag saknade mest förut,men nu har
jag det.men det börjar förvandlas till en varsdags sak,
någonting måste börja hända,nu!
vi har lika många vänner på facebook nu.
jag har duschat och är mindre yr i huvudet.
ska snart rosta några mackor med marmelad
innan jag går i säng.
for och jobbade direkt efter skolan så det
känns gode skönt! efter det for jag direkt till
ishallen och kikade på isshowen, fick rent av
smälta inombords av att se alla små gulliga barn
på isen som ramlade och gjorde små piruetter.

jag vill resa, bort från kalla sverige som dödar en.
längtar som ett svin tills i sommar då pappas släkt
ska åka till varma och härliga turkiet som jag tycker
så mycket om, längtar tillbaks!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0