Känner Ni Ruset?


mamma bjöd mig, per & fredrik på lunch idag. alltid trevligt att fara ut och äta för en gångs skull. och kycklingspett tackar jag definitivt aldrig nej till! mumms

shell, glass, campingen, norrängsskolan och lite överallt har min kväll med johanna bestått av. olika sorters fint prat med en fin tjej som jag ska dela tre år med i samma klass på OP, toppentoppen! nu är jag helt slut på och ska gooa mig med glass framför en film.

morgondagen ska bestå av att hjälpa storebror med sin flytt. det är en viktig detalj man glömt berätta ändå, att ens älskade storebror ska ta ett stort steg in i det riktiga vuxenlivet och lämna boet. mamma blir alltid sådär löjligt förtvivlad när det går upp för henne att jag och fredrik håller på att växa upp. när man shälv har barn förstår man det där lättare.
senare på eftermiddagen har jag fått för mig att vi åker till mormor & morfars stuga, hur det blir med det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV; Nä, det blir Arvidsjaur för min del. :)

Men jag hade faktiskt sökt till Lycksele, men jag bestämde mig för Arvidsjaur. :)

Själv då? :)

2011-08-12 @ 19:21:27
URL: http://blueeagle.soclog,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0