"Dad, Look How Fast I Can Run! Dad, You're Not Looking...!"

morgonen har inte bestått mer än av att ligga i sängen
och sett How i met your mother och att äta lunch med
pappa. storebror ligger och sjukar och jag tycker synd
om honom. nånting jag alltid gjort, tyckt synd om honom
dom gånger i livet han varit riktigt sjuk. tur hans lillasyster
är bäst i världen och hjälper till att kurera honom.

då kanske dom flesta förstår att fredriks sjukdom leder till
att jag också är smittad och inom kort också kommer bli
sjuk, fyfan. därför kommer min lördag bli en hemmakväll
med alla forsbergare, dvs endast fredrik och pappa. en typ
av en hockeykväll med hempizza, det lär bli mysigt det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0