Jag Har Ingen Slutdestination Men Det Behövs Inte, Jag Går Hellre På Okända Marker Med Min Älskling.



fjärde december.
lite snö på marken & det värmer hjärtat litegrann åtminstone. det är söndag och för en gångs skull så hatar jag den inte lika mycket som jag brukar göra. ska städa, mysa, spela julmusik, äta klementiner och börja se Mysteriet på Greveholm. enligt mig och flera andra en utav dom bästa julkalendrarna genom tiderna. fredrik är så besatt av den så han kan se den mitt i sommaren. för min del bringar den så mycket julkänsla och minnen av barndomens jular.

ikväll:
beger mig till pappa & sedan måste jag slutföra två påbörjade uppsatser, om dålig syn och dålig hörsel. woho...

LARS WINNERBÄCK - hjärter dams sista sång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0