Tänd Ett Ljus.

jag är nog den enda av mina lustiga vänner
som älskar vintern. vad kan vara bättre än
-30 grader under natten och stekande sol
på dagen? denna kombination bidrar till att
det blir perfekt skoterföre, gillas!!!

känner mig som en nörd nu för tiden. nörda
facebook, bloggen och desperata skrivningar
på msn, vad har hänt med mig? en sak som 
är rolig är att jag återfunnit min manga-bok
och ska börja rita igen. provade lite grann
och talangen sitter visst fortfarande.

om man ser en fallande stjärna så ska man
tydligen önska sig nånting, helst nånting som
gör en lycklig och på bättre humör. men jag
känner att jag inte behöver det. har man två
underbara familjer, bästa vänner, en finfinfin
pojkvän och en hund som är sötare än socker
så behöver man inte önska sig nåt bättre.



på tal om en fin pojkvän så har han äntligen 
kommit! nu ska vi spela wii med min kaxiga
lilla lillebror.



Kommentarer
Postat av: maja

ÄLSKA VINTER, men sommmar mera fannnnnnnnyyyy

pussss:):):):):)

2010-12-09 @ 22:03:09
URL: http://mmajajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0