8 snapshots

 
8 snapshots tagna med min mobil från den senaste tiden.

 
-Ingen har ju missat att det snöat & varit iskallt senaste tiden. Känns helt absurt att det är maj & känns som mars.. Varför kan det inte bara bli riktig vår med sol, lite värme m.m.? Igår eftermiddag och kväll var det alldeles underbart! Jag och C invigde ballis med middag, och så solade vi ett tag.
 
-Har tränat på väldigt flitigt senaste tiden! Usch vad irriterande att man ens ska hamna i latsvackor ibland haha.. När man väl håller sig igång så mår man så bra fysiskt & psykiskt.
 
-Och på tal om träning så har jag fått hem sprillans nya träningskläder från sportamore! Ni hittar dem här, här & här. Nya, fina kläder ger en verkligen en energiboost! SÅ kul när man inviger dem för första gången ;-)

-Blev bjuppad på familjemiddag med grillat & massa annat gott hemma hos pappa & Kicki en kväll, ååå så gott det var! Och mysigt att få rå om några syskon & föräldrar <3
 
-Ni som är intresserade av träning & inte har lyssnat på Träningspodden ännu, just do it!! En härlig podd av Lovisa 'Lofsan' Sandström och Jessica Almenäs som pratar & tipsar om träning, läser lyssnarfrågor m.m. Man blir så glad själv av att höra hur roligt dem har också hihi.
 
-Och så har jag givetvis jobbat, jobbet tar ju upp större delen av livet men vad annars kan man förvänta sig när man jobbar 100%? Alla nätter som jag har denna månad.. oj vad den OBn är välkommen i juni säger jag bara! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0