I MAY NOT BE THERE YET, BUT I'M CLOSER THAN I WAS YESTERDAY

Lite tränings-och matbilder från mitt eget arkiv.

 

 
Idag blev det dubbla motionspass på schemat!
Började min morgon med 30min crosstrainer, därefter bröst-triceps-axlar-passet vilket kändes asbra! Min motivation är verkligen på topp just nu & jag känner mig alltid så taggad med träningen & hålla min kost. Inte nog med att jag har delmål med att träna; det är ju så jäkla roligt & jösses så mycket bättre man mår! Jag blir helt klart en piggare och gladare Fanny :-)

 

Efter mat + plock & fix här hemma så hämtade jag Oliver för en timmes PW nere på älven. Solen har lyst hela dagen & det har dessutom kommit mer snö så det var en perfekt utedag! :-) Synd att det bara ska vara så himla halkigt på vissa ställen så man är rädd att slå ihjäl sig :P

Resten av denna vecka kommer bestå av två träningspass till, jobba såklart, umgås med Filippa, luncha med mamma och Fredrik samt hälsa på hos honom och Hanna, och sedan åker jag till Övik över helgen!


Kommentarer
Postat av: Annsoh

jätte fina bilder! :)

2017-01-30 @ 14:05:57
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0