LIVET ÄR BRA

Hej på er! 
Ett bra tag sedan sist, men ni vet, livet & vardagen kommer emellan som vanligt :-) Senaste dagarna har bestått av jobb såklart, och så har jag pluggat. Har känt mig så osocial med C när jag suttit mestadels i kontoret om kvällarna :P Men det kan ju inte hjälpas.
 
 
Senaste veckan har träningen varit på topp också!;

Måndag: Körde intervaller på löpbandet & crosstrainern + magövningar efter jag jobbat hela dagen. Soooom man var slut på efteråt haha
Onsdag: Bröst-triceps-axlar efter jag smält ned middagen. Var t.o.m. lite lat & tog bilen till Pulsen.. ;-)
Torsdag: Tog en promme till Pulsen efter lunchtid någon gång & körde ben & mage. 
Lördag (idag): Ett rygg & biceps-pass direkt när jag slutade vid 15.

Haha bjuder på denna.. En övertrött Fanny med värk i nacken + hennes sambo som hatar att bli fotad
 
När det mesta i livet fungerar så himla bra, så känner man sig extraglad i allting! Jag trivs på jobbet, sover gott om nätterna och vaknar upp pigg & utvilad om morgnarna, hittat bra matinspo tack vare ICA appen, går omkring med ständig härlig träningsvärk, träningen går ju bra också, känner att plugget går flitigt, känner mig så kär & glad i C när jag tittar på honom varje dag, har mycket att se fram emot.. Det handlar om att uppskatta det man har och njuta av stunden! Och det gör jag just nu.
Ibland kommer man in i svackor och jag har väl haft något liknande på senaste. Har känt mig så rastlös och som om något saknas. Men det handlar om att ta sig igenom den perioden och se ljuset i den mörka tunneln! :-)

--- --- ---
Nu sitter jag nyduschad & rätt slut på efter dagens arbets-och träningspass. Christoffer och Max är ju i Åsele, så min middag blir texmexsoppa garnerad med krossade tacochips, en klick creme fraiché & riven ost. Blev tipsad om receptet av Sofia!
Och ikväll ska jag ligga i soffan heeeeela kvällen med min popcornskål, ska verkligen inte göra någonting alls haha. Och så har jag sovmorgon imorgon innan jag jobbar kväll. Det är min halloweenhelg det! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0