EN ONSDAG MITT I LIVET

Såhär mysigt har jag och min vovve haft det idag ♥
Trots att det har spöregnat så pass mycket att all snö här har smält bort, så är det ändå förhimla skönt att vara utomhus. Men usch så irriterad jag har varit över regnet! :P Förhoppningsvis så kommer det vita guldet tillbaka inom kort. Just nu är det bara ishalka utomhus. 

Ikväll så åkte jag & Christoffer hem till Anna & Tom för att gratulera Liam i förskott på 4-årsdagen! En väldigt glad liten kille som bara pratade & ville leka hela tiden. Och så är det så kul att känna på kusins stora gravidmage, snart bör lillan ploppa ur! Längtar så mycket tills dess! Då får jag ännu ett litet kusinbarn att älska <3

--- --- ---
Annars då? Senaste dagarna har bestått av jobb, vanliga hushållssysslor, långa promenader & träning såklart! En sak är definitivt säkert: Är man otaggad på att träna & bara vill stanna hemma så ska man fara ändå. För när man väl är där så går det toppenbra! ;-) Och i efterhand, när jag betat av att mörda magen & benen igårkväll, var det ju så jäkla skönt att ha fått det gjort! Och förutom det så har jag även lyckats beta av ett intervall-pass, bröst-triceps-axlar & så några PWs hittills under veckans gång.
Såå lycklig över att motivationen är på topp!!

 
 
Tänkte också tipsa om en nyttig glass som jag provat på!
Varumärket heter Add Icecream och är en nyttig glass som inte innehåller något socker & bara lite kalorier. Den innehåller däremot en hög proteinhalt.
Pepparkaksdeg var tydligen en nylanserad smak så när jag såg att den kommit till Persistence Fitness-butiken här i stan så passade jag på. Den smakar typ som diabetes-glass, tycker jag. Helt okej.
För att hitta din närmaste återförsäljare av denna glass så finns en karta på hemsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0