THIS IS WHAT YOU CAME FOR

Denna torsdagmorgon blev det en riktig brakfrukost! Olika bröd med olika pålägg, smoothie med blåbär hallon och mango, tropisk juice, kaffe såklart, hade tänkt köpa jordgubbar också men det glömde jag hehe. Allt detta innan kl 7 imorse också haha! Chrilles lillebror Tobias & hans Moa var påväg ner till Stockholm eftersom dem flyger till Grekland tidigt imorgonbitti så dem stannade förbi på frukost & lite skitsnack! Tobbe fyllde ju år i tisdags så han fick sin present av mig och C i samma veva. Så kul :-)


Sedan blev det gymmet för min del, körde ett nytt benpass som Elisabeth mejlade imorse och efter det halvsov jag i soffan fram tills jag påbörjade mitt kvällspass på jobbet. Nu är jag inte på akutsidan längre vilket har varit lite avslappnande, hihi. Fick jobba med min gamla handledare som jag hade på praktiken i november-december, kändes nästan som praktik igen haha! ;-)

Imorgon är jag ledig och träning står (återigen) på schemat på morgonkvisten. Sedan så smäller det minsann - Sanna ska fixa min frippa och det kommer nog bli annorlunda, minst sagt. To be continued.. ;-)
Annars tänkte jag plugga och slappa lite om det finns tid hihi. Hoppas på fint väder också såklart men det ser ut att regna konstant.. 

Jobbar ju som sagt i helgen också men Anton & Linn kanske skulle komma ändå och hälsa på lördag till söndag, det återstår att se. Anton har ju varit utbytesstudent i Singapore från december tills nu så vi har inte träffat honom på tusen år känns det som!! Så hoppas de kommer på en visit :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0