MAKES US HARDER, BETTER, FASTER, STRONGER

Äntligen landade mina nya babes i brevlådan idag, & dem sitter hur bra som helst!
 
 
Hög midja och jätteskön passform. Att jag beställde innan påskhelgen får jag skylla mig själv för, hade förmodligen fått hem dem snabbare annars. Men hur som så får Stronger absolut bra betyg från mig! :-) Lär beställa BHar och linnen därifrån också sedan någon gång.
 
 
Jag körde ett andra träningspass som jag förutspådde, hihi. När jag kom till pulsen så skulle precis ett 45 min spinningpass köra igång, instruktören stoppade mig påväg ut till styrkehallen och sa att det fanns en plats kvar i gruppen och undrade om jag ville vara med. Varför inte liksom?! Har ju testat spinning någon gång förut & det är faktiskt riktigt kul. Man har någon som pushar en hela tiden så man ger verkligen sitt allra bästa.
 
Annars så är lägenheten är skinande ren efter att jag städat och skurat under dagen, jag och Chrille har varit på affären och handlat så kylskåpet är fullt igen, det blev kycklingrullar till middag (MUMS!) och nu myser vi i soffan framför Breaking Bad. Förstår inte varför jag inte börjat se det tidigare? Helt fast nu efter bara tre avsnitt! C har sett det förut men ville se om det eftersom säsongerna var så bra.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0