TISDAG & MORGONTRÄNING

 
Motivationen har äntligen hittat tillbaka!!
Känner mig som mig själv igen, inte den där människan som existerat senaste veckan som varit trött, grinig & ständigt slut på. Känner mig glad, stark & peppad på livet haha! :-)

Jag kickade igång min tisdag med 40 minuters intervaller på crosstrainern, uppföljt utav några magövningar i form av superset. Då kör man övningarna direkt efter varandra med ingen vila, trodde jag skulle dö efteråt! :P Men grymt skön & brännande känsla!
Efter lunch, prommis med Max & en lååång dusch så väntade ett kvällspass på jobbet. Det gick fort, till min förtjusning. Då fick jag snabbare komma hem, fika & mysa med min Christoffer.

Imorgon jobbar jag också kväll så dagen lär se ganska likadan ut - förutom att jag ska till frissan så det blir ingen sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0