T.I.S.D.A.G

 
Tisdag och jag har varit ledig!
En härlig och välbehövlig sovmorgon tog jag imorse, klev upp kring kl.8 men kröp tillbaka under täcket och somnade om till 10. Så skönt och behövligt med en riktigt lång sovmorgon någon gång. Unnar mig nästan aldrig det eftersom jag oftast tycker om att vara uppe i bra tid. Men ibland, som idag var det faktiskt härligt! kände mig riktigt utvilad när jag vaknade. Kanske därför jag brände av två träningspass idag?! ;-)

Efter morgonpromenaden med Max så körde jag första passet, rygg baksida axlar & biceps.
• Diagonallyft 10x3
• Omvänd PecDec 10x3
• Marklyft 8x4 (kör alltid med lättare vikt och fokuserar mest på tekniken, tar på som f*n ändå)
• Latsdrag brett grepp 12x3
• Sittande rodd 12x3
• Bicepscurl 12x3
• Hammercurl 10x3


Gymmet var tomt (som nästan alltid haha) så kunde pumpa min egen musik i högtalarna. Så grymt! ;-)
Hade sedan tvättid på eftermiddagen & när klockan slog 16.30 blev jag precis klar med ett intervall-pass på crosstrainern + superset magövningar. Hade sådan lust att sätta mig ned i duschen när jag kom hem haha! Så trött! :P Men det hann jag inte med, för kl 18 var jag och C bjuppade på middag hos faster & farbror. Faktiskt längesedan vi hälsade på hos dem, så det var jättemysigt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0