SOME READIN'

Var en sväng på akademibokhandeln idag för att införskaffa läsning inför utlandet! Som jag kan ha på planet, när jag ligger vid poolen eller på stranden, på bilresorna emellan flygplatsen och hotellet, innan jag somnar etc. Var verkligen längesedan jag läste vanliga romaner?! När jag gick mellanstadiet var jag världens läslus, läste jämtjämtjämt! Valde typ läsning före att umgås med kompisar haha.
Men jag tror läsningen kom bort bakom plugget. Och nu när det behövs tidsfördriv under resan så behövs böcker hihi.
 
 
När jag såg dessa så tänkte jag direkt att dem ska jag ha! Jag har sett serien som är baserad på dessa böcker och den var så så himla bra, oj vad jag grät och tyckte det var vackert. Jonas Gardell är en så fantastisk författare <3
 
 
Denna bok blev jag faktiskt tipsad om av alla sjuksköterskor på min avdelning haha! Dem fick den gratis av vår chef och den handlar om en svensk läkare som jobbar i Afrika, baserad på en sann historia (tror jag) och den verkar vara väldigt spännande och fängslande! Det är första boken av en triologi så är får den godkänd så lär jag köpa resterande böcker sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0