SPONTANT ÄR ROLIGAST


En lördagkväll då jag rastat Max, åt endast yoghurt med müsli till middag & sedan knaprade på naturgodis framför Vänner. Sedan smsade Anna och bjöd mig hem till henne och Tom. Det blev några vinglas och lite pina colada, samt maaaassa prat, skratt & dumheter. Hihi. 
Som jag tycker om min fina, tokiga kusin. Vi har verkligen ALLTID klickat och haft det roligt sedan vi var små, även fast vi alltid bott i olika städer & inte träffats alltför ofta i perioder.

Idag ska jag plugga & städa. Som vanligt. Men senare ska jag bege mig till NW för att köra ett cardio walking-pass, som jag bokade i torsdags. 
C är inte hemma förrän sent ikväll, så jag slår ihjäl tiden med att plugga & träna tills dess. Han är väldigt saknad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0