I MAY NOT BE THERE YET, BUT I'M CLOSER THAN I WAS YESTERDAY

Söndag, en eftermiddag i soffan framför en film i famnen på honom jag tycker om allra mest. Vecka 38 har härmed lidit mot sitt slut.
Vad den nya veckan har att erbjuda förstår ni nog redan; plugg i all ära! Men vi har också seminarier & på torsdag ska jag examinera i L-ABCDE vilket blir spännande! Ni vet ju i stort sett hur min vardag ser ut så det finns inte mycket att berätta, haha!!
 
 
Men däremot så vill jag ge mig själv lite cred för träningen som varit under veckan!;
 
Tisdag: Styrketräning i 1 timme, rygg & biceps.
Onsdag: Styrka+cardio i 1 timme med Elin, som nyligen skaffat sitt gymkort & ville mest få en rundtur i byggnaden =) vi körde crosstrainer i 30 min samt övningar för ben, mage & rumpa.
Torsdag: Intervaller på crosstrainer i 40 min.
Lördag: Intervaller på crosstrainer i 30 min, uppföljt av några magövningar.
Idag: Styrketräning i 1 timme med Elin, jag körde axlar triceps & bröst.
 
Sammanfattningsvis så är 5 pass på 1 vecka avverkade, grupp-passen kommer det bli fler utav för det är så himla roligt!! Det är finfint att ha en som pushar en hela tiden & påpekar hela tiden om att man ska hålla hållningen, spänna magen m.m. ;-) Cardio walking tycker jag är jätte roligt (intervallträning på crosstrainer) och jag & Elin har bestämt oss för att börja gå på bodypump & spinning också, jobbigt men roligt!
 
Måste verkligen säga att det är så skönt att vara på banan igen, & verkligen att jag tar det så seriöst fr.om. nu. Och hur man även förändras i sitt beteende & psyke; jag har presterat bättre med plugget än på länge, känt mig piggare & mer alert, man trivs automatiskt i sig själv liksom, har (hittills) inget negativt att tillägga. Jag har gått med ständig träningsvärk hela veckan men det kan man ju inte klaga över, hihi. Nu är det bara att fortsätta såhär, jag vill verkligen vara 'mitt bästa jag'! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0