Blow my mind.

det är sannerligen en grym känsla att kunna träna igen efter att ha varit förkyld ett bra tag!
it has been a really good week.
och jag ser fram emot fler veckor utav att ha träningsvärk, känna & se förändringar, bara må allmänt bra av träningen.
försöker förgäves att få min sambo (som inte tränat på 3 år?) att träna med mig eftersom det är ju trots allt jättekul att ha en workout buddy! han är inte intresserad, om jag säger som så ;-) han har tränat konstant hela sitt liv fram tills för 3 år sedan, måste komma på något som kan motivera karln, haha!

idag fick det bli en löprunda runt höglandssjön med maxi (klarade nääästan 1 mil utan vila!) & känner mig mest död nu såhär i efterhand & har sjunkit ner i soffan nyduschad med en proteinshake. så jäkla skönt att inte ha en massa måsten över sig heller; läggan är redan städad, allting som behövs är handlat, max är rastad & träningsstimulerad till fullo. behöver kanske inte fortsätta ;-)
på ett tag ska jag gå hem till anna & hälsa på. sedan ikväll ska jag & elina träffas & surra över en kopp kaffe. ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Bella

Din blogg är så himla fin och inspirerande på flera sätt Fanny!
Har en fråga ang träningen. Vad har du för mål med träningen och vad för slags träning utför du? :) kram!

2015-01-08 @ 11:32:45
URL: http://isabellap.forme.se
Postat av: Christin

Det är verkligen inte de lättaste att få med sig andra...men hoppas du lyckas till slut :)

2015-01-10 @ 08:43:48
URL: http://justlikecandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0