SOME PEOPLE ARE WORTH MELTING FOR

Lite bilder från i lördags då vi var (nästan) hela familjen + släktingarna från Sandviken ute i stugan i Norsjöberg. Sååå himla mysigt det var! ♡ Jag hoppas vi snart kan åka ner till Sandviken igen och hälsa på dem =)
 
Men annars; goddag & trevlig tisdag! En rätt så kall och regnig tisdag här i Övik, men det det superskönt att gå 1 mils PW med Max runt Höglandssjön. Sedan gjorde jag några träningsövningar här hemma & landade sedan i soffan med en jättegod smoothie! Gjorde den på lättkvarg, jordgubbar, isbitar, blåbär, banan, citron, chiafrön och mjölk. Yummie in my tummy! 
 
Annars så har jag klippt klorna på Max & dammsugat läggan. Livet med hund, alltid smutsigt & hårigt här hemma haha.. Men det gör mig ingenting! =) sitter på kontoret atm med alla skolgrejer, omtentan närmar sig med blixtrande fart!!
Sedan tänkte jag göra revbensspjäll till middag, en av Christoffers allra favoriter ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0