BÄTTRE ÄN MUSIK

Måndagspepp har jag ju redan tipsat om i tidigare inlägg, två unga bloggerskor som driver den och pratar verkligen om allt som absolut varenda tjej bär inom sig. Och mitt tips verkade funka, vissa vänner m.fl. började lyssna så yey ;-)
Jag har lyssnat på det i flera månader & det har minst sagt påverkat mig positivt. Dem boostar en verkligen med självförtroende & energi, radar upp listor om hur man ser på sig själv bättre och får en bättre självkänsla. Lyssnar ni så förstår ni!


Men P3-dokumentär kan jag rekommendera ännu mer. Flera poddar om t.ex. Olof Palme-mordet, 11 september, tsunamin i Thailand, Alexandramannen, det finns så himla mycket intressanta teorier!
Sandhamnsligan är hittills den bästa jag hört, den handlar om den största narkotikakuppen som någonsin skett i Sveriges historia.
Filmen Himlen är oskyldigt blå är baserad på denna sanna historia.

Jag har nästan slutat lyssna på musik helt, det är bara när jag vill ha pepp på gymmet. Måndagspepp brukar jag lyssna till medans jag är ute och springer och P3 funkar typ när som helst! Brukar vara skönt att ha i bakgrunden när jag pluggar, duschar eller precis ska somna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0