WHERE THE RIVERS FLOW

Så var ännu en ledig helg över. Och riktigt bra var den också! 
 
Sebbe & Sofia kom hit på fredagskvällen, med deras underbara jack russell terrier-valp Sally som är världens goaste & sötaste lilla valpis! SÅ kul att hon & Max kommer så bra överens också, oj vad kul dem haft :-)
Blev i varje fall en sväng till golfbanan på fredagkvällen, och på lördagen vankades utemässan! Killarnas föräldrar ställde ut deras yngre karelare som blev excellent & BIR! <3 Därefter blev det lunch på golden & sedan körde vi till Åsele för att äta middag med (nästan hela) familjen. Vi bestämde att sova i Norsjöberg såklart, blev ganska sent innan vi somnade med bastu, musik, kortspel, prat, skratt, bara att få umgås som vi inte alltför ofta gör, framför allt inte med Sebbe & Sofia. 
Söndag, idag, så stekte vi lunch ute & på eftermiddagen blev det morsdags-fika hemma i Åsele innan dem åkte hem till skelle. Jag & C bestämde för att äta middag där innan vi åkte, och innan det tog vi alla en promenad i skogen uppe på Åslia med alla hundar. Då kom till & med solen fram och det blev superskönt ute! :-)
Sista stoppet innan hemgång till Lycksele var hos Chrilles farmor & farfar, mycket man hinner med på en helg eller hur? ;-)

Här kan ni se sneakpeak på min nya Haglöfs-jacka som införskaffades på mässan! En trail jacket som var på 50% rea, d.v.s. 900kr. Ett kap? OJA! ;-) Ni kan se bättre här hur den ser ut.

Har varit urdålig på att ta bilder i helgen, dessa tog Soffan med sin systemkamera på våra älsklingar.♡ 


Annars så har en förkylning drabbat mig. Eller, halsen är mest drabbad. Och bröstet, som får lida när jag måste hosta upp slem.. Ni hör ju bara hur roligt det låter. Har känts lite halvdant hela helgen men i kropp & knopp har jag faktiskt känt mig pigg & bra. Varit noga med att klä mig mycket utomhus, dricka mycket, inte anstränga mig o.s.v. Så håller alla tummar & tur att det inte blir värre.. Har en rätt chill arbetsvecka med mycket lediga dagar framför mig, så med vila från gymmet & massa vila hemma så ska man nog ro detta i land!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så vackra bilder på hundarna. :)

2017-05-28 @ 21:45:33
URL: http://ironheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0