but when you call me baby.

Den där superroliga tiden som inträffar varje år har kommit; d.v.s. att Max vinterpäls lossar. Vi borstar honom åtminstone två ggr per dag och det blir lika mycket hår som på bilderna varje gång ;-) Som tur är så håller det inte i så länge, ungefär någon vecka såhär på våren.
Att behöva dammsuga upp alla hårtussar varje dag är ju ett STORT faktum. Någon av er som känner igen er?


Vaknade imorse med en jobbig träningsvärk, och det fick förstås botas med ett nytt träningspass ;-) Att cykla hem efteråt var som rena rama döden för benen haha!!
Åt frukost & drack juicen ur vinglas bara för att det känns mycket finare hihi.

Igår jobbade jag kvällspasset, tog ut friskvårdstimme & så lyxade jag och boyie till det med middag på golden. Längtar tills i sommar då det förhoppningsvis är sol & varmt så man kan äta på uteserveringen..
Jag tog en högrevsburgare med friterade pommes & en aaasgod chipotledressing. Jag brukar typ aldrig föredra en burgare men nu chockade jag kroppen & blev inte ett dugg besviken. Det satt verkligen finfint i magen och jag blev sådär perfekt mätt! Till er som är i Lycksele & inte ätit det förut, try it on! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0