TAKE ME BACK TO WHEN WE DIDN'T KNOW THE ANSWERS

 
En alldeles underbar fredag
När vädret är såhär bra så blir man verkligen fylld av glädje, oj vad man blir på bra humör hihi.
Efter jag gick av jouren kl.09 så gick jag på ica och handlade, traskade hem till lägenheten & begav mig ut med Max på en gång. 
Olyckligtvis så har Christoffer drabbats av en dunderförkylning, så vi ställde in Öviksresan redan imorse. Vi får mysa med släkten en annan gång & ge Nellie sin doppresent då helt enkelt :-)

Så istället är det nu bestämt att jag ska ut med tjejerna på fest imorgon! Det känns såå kul eftersom jag träffade dem sist i november!<3 Dock blir det inte alltför festligt för min del, eftersom jag och C fortfarande siktar på att kunna åka till Ikea ändå på söndag, om han känner sig bättre.
 

Har varit ute på ännu en långpromme med lilleman, då vi gick in till stan en sväng. Så himla härligt!
Resten av eftermiddagen & kvällen blir rätt lugn här hemma med C. Ska göra fläskytterfilé + pasta med en ostsås till middag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0