SATURDAY

Nuförtiden består mina dagar bara av jobb, jobb, jobb.
Men jag ska ju inte klaga, det är bara det att det känns så tröttsamt när mitt schema blev lagt med 0 journätter från när jag började, för att jag skulle bli 'varm i kläderna' på jobbet först. Men nu senaste 2 veckorna har det bara varit nätter. Det blir liksom lite tröttsamt i längden, känns som att jag inte har haft någon normal vardag på ett tag.. :P Men nästa vecka har jag bara dagpass + jobbhelg igen så då får jag åtminstone träna på kvällarna, äta middag & umgås med C m.m.


Bjuppar på några snapshots från senaste dagarna:

Som den celsiusberoende människa man är, så var det äntligen dags för att smaka nya smaken vattenmelon! Jag blev inte alls besviken, den smakar friskt & somrigt! Typ som jag hade förväntat mig. Yummie in my tummy!

I veckan fick jag och Chrille hem vår nya TV som vi beställt till sovrummet! Vi hade ju köpt byrån på jysk för en billig peng och allt passar ju in alldeles perfa i det lilla hörnet bredvid garderoberna ;-) Det är så mysigt att kunna titta på filmer & serier i sängen.

Umgicks med mormor igår, min enda riktigt lediga dag på hela veckan. Hon ville ge mig några gardiner & så hjälpte hon mig att fålla & sätta upp dem. Blev riktigt nöjd! Och att bara mysprata med mormora sin över några koppar kaffe var riktigt fint! Vi planerade in några 'dejter' nästa vecka också hihi.

Och att vi får bättre & bättre ordning här hemma känns också så bra! Det känns verkligen som ett hem nu, vårt hem.<3 Ändå är vi inte klara på långa vägar. Hihi inredning är sååå kul!


Idag är det lördag & jag har ju jobbhelg. Jobbar 11-20 ikväll och 9-18 imorgon. Men det känns helt okej =) C & M har åkt till Åsele så just nu slappar jag bara i sängen med datorn framför en serie.
Längtar verkligen till måndag då jag är ledig! Så himla skönt. Då har jag planerat in morgonträning i varje fall, resten av dagen får bli oplanerad. Man kan inte ha allting planerat & på schema hela tiden, ibland måste man bara få vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0