DEN SENASTE TIDENS BRAVADER

Förra helgen var det en speciellt rolig arbetshelg! Länsdans på lördagen med flera LSS-boenden från Lycksele och fler ställen i länet. Och på söndagen fyllde en utav killarna år så det blev tårta & firande.

Det här med mat kan vara en utav mina svagaste sidor ibland.. det är så sjuuukt svårt att vidga sina vyer & använda fantasin till att komma på nya, roliga rätter. Speciellt vardagsmat. Men jäklar vad ICA-appen är bra! Hittade ett recept på kycklingtortillas som fångade mitt intresse direkt, jag lade bara till lite egna saker & det blev en superb kallrätt!

Så ni som har dålig fantasi och har svårt att komma på nya maträtter, ladda ned ICA-appen! :-)

Fick hem den där mysiga, stickade tröjan förra veckan & jag har använt den jämt nästan hihi. Lite kortare modell så sitter perfa till midjehöga jeans! :D

Fick besök av Felicia en kväll då vi mumsade popcorn & glass. Och så självklart prat om allt mellan himmel & jord! Alltid så mysigt <3

I tisdags var det internationella downs syndrom-dagen & givetvis ville jag delta i detta då jag tycker det är viktigt att hedra alla våra olikheter & allas samma värde!

Solen har verkligen visat upp sig senaste dagarna & jag har ju varit lediga under dagtid mestadels! Har gått långa prommisar med lilleman & hittat nya stigar & elljusspår. Lite roligare så man varierar omgivningen hihi.

Igår var jag ledig hela dagen & var rätt trötr & risig. Hade dålig med energi då vi var ute m.m. Men kändes bättre då jag fick duscha & piffa upp mig! Efter 16tiden körde jag, Christoffer & Stefan till Skellefteå för att se slutspelsmatch. Och jäklar vilken bra match vi prickade in att se på plats! :D Grymt bra vinst & sjukt härligt tryck & stämning i hallen. Samt bästa att jag fick träffa Sofia! <3 Man uppskattar de tillfällen man får tillsammans.. Men nästa helg får vi umg nästan helahelgen vilket känns sååå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0