ANOTHER SUNDAY

Marknadshelgen är över & det blev en riktigt, riktigt bra helg för min del. På flera fronter!
Utgången igårkväll blev alldeles topnoch med förkrök hemma hos Hultins med massa härligt folk, bra musik, alkohol, dans, skratt, lekar, haha shit bara vad roligt man har med sina underbara vänner!<3 Detta följdes upp utav en svängom på hotellet där flera hundra andra pers också var. Jag hann dessutom bli nykter innan vi promenerade hem...
 
 
...vilket resulterade i en pigg & välmående Fanny idag!
Efter frukost & morgonpromme så styrde vi kosan mot Umeå. Vädret har varit så underbart hela dagen, man fick nästan lite ångest för att man inte tog vara på dagen på riktigt. Hade man fått vara på fjället med dagens klarblåa himmel & strålande stora sol så hade man verkligen njutit av livet for real! ;-) Längtar som tusan till fjället & stugan...

Men hur som så blev det en riktigt bra dag i Umeå. Vi handlade allt vi behöver på ikea; nattduksbord, lampskärmar i olika storlekar, lampfötter, lite köksgeråd, ljus, blommor, matta, tavelramar, you name it! Sedan köpte jag lite inredning på cervera, hihi känner att jag verkligen har lyckats med vårat tema, d.v.s. ljust & clean med koppardetaljer! Kommer visa er bilder sedan :-) 
Men till min stora glädje så blev jag inte besviken av maten på Vezzo! Godaste pastarätten jag någonsin ätit! Med mozzarella bl.a., trodde jag dog & hamnade i mathimlen hihi.


Nu väntar en ny vecka med flera jobbnätter. Bara det att ha jour och få sova på jobbet är riktigt bra, men tycker alltid det är så tråkigt att inte få sova här hemma med C & M hihi. Särskilt nu när det är så roligt att vara hemma i vårt nya hem. Men men det får man ju massa tid till också :-)
I veckan ska jag också tillbaka på gymmet! Träningen kom bort förra veckan, orkade inte prioritera det när det varit så mycket att göra här hemma. Men nu längtar jag dit & är så laddad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0