YOUR LOVE WAS HANDMADE FOR SOMEBODY LIKE ME

Trots att vår 5-årsdag spenderas utan varandra - jag jobbar helg och han som bl.a. jagar i Åsele - så fick jag ändå massor av kärlek i form av ett blombud, som kom på jobbet igårkväll faktiskt!
Blev så glad & varm inombords. Tror t.o.m. att jag fick lite fjärilar i magen haha. Men det är just så Christoffer gör, får mig att bli bubblig & kär på nytt. Precis som det ska vara. ♥ 


Bjuppar på en snapchat bild från ett pass tidigare i veckan haha. Dagspassen består mest utav att städa & tvätta, inte det stressigaste jobbet jag har om jag säger som så. :P
 
Jobbade 15:30-20:15 igår, 11-20:15 ikväll & samma imorgon, och så kvällspasset igen på måndag. En lång jobbhelg, men det funkar. På helgerna är brukarna lediga från sina dagsjobb så då blir det mycket tid till att fika, hitta på aktiviteter m.m. med dem :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0