SHE KNOWS HOW TO SMILE, BUT NOT LIKE YOU

 
Det är alltid lika drygt när lediga helger ska gå så himla fort.. jag hade t.o.m. långhelg men ändå blåste den förbi som en vindpust! 
Men helgen var fin sååå fin! Tror jag och Chrille spenderade varje sekund med varandra, bara när jag skulle hämta ut paket på ica så ville han följa med in & hålla handen för att inte vara ifrån mig hihi.<3 
Jag har också skämt bort honom med frukost på sängen & vädret har varit gudomligt perfekt för långa prommisar med Max. På lördagkvällen blev vi bjuppade på tvårätters hos Mattias & Elin vilket var supermysigt! Där satt vi & pratade om allt möjligt kvällen lång :-)


Det känns lite moloket att inte få träffa C & M på nästan tre veckor nu, men jag vet att tiden kommer gå fort tills vi ses igen! Det betyder också att flytten kommer närma sig i samma takt, vilket jag bara vill ska ske NU! 

Det är i varje fall en jättefin trea på 76,4 kvm som blev helt renoverad för ca 2 år sedan. Just nu renoveras toaletten som jag sagt förut så det kommer kännas såå himla fräscht & fint! Inreder den för fullt i mina tankar om dagarna haha.. Är ledig båda helgerna innan & efter inflyttningsdagen som är enligt avtalet, så tanken är väl att jag ska åka någon dag till Umeå eller Skellefteå för att inredningsshoppa! Kommer gå bananas känns det som hihi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0