2016 RECAP


Beskriv året med tre ord.
Kärleksfull, händelserik & rolig.

Bästa köpet?

Oj, det var en svår fråga. Har faktiskt shoppat rätt så mycket detta år. Haha.
Men min min vita adidashoodie ångrar jag inte en sekund!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2016?

Christina Perri - Burning gold, Axwell Ingrosso - Dream bigger, Mike Perry - The ocean, Alessia Cara - Wild things, Coldplay - Up&up, Chainsmokers - Setting fires

Vem har du umgåtts med mest?

Jadu.. det var en svår fråga. Förutom Christoffer & våra familjer så är det väl vännerna, främst Josefine Ellen & Jennelie.

Vart reste du under 2016?

Ja det här med resor är ju inte min starka sida.. Men i år åkte jag ju faktiskt till Turkiet med mamma, Per, mormor, morfar, mina mostrar & mina kusiner. Och den resan kommer bli ihågkommen i måååånga år kan jag lova! :-) 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Förutom Turkietresan så har det inte hänt något särskilt, det har mest varit 'det vanliga' som sker varje år. Men det är ju inget fel med det heller, har ju haft så himla roligt!

Har du blivit bättre på något?

Jag vet faktiskt inte.. Jag har lärt mig mer där jag jobbar i varje fall, fått massa kunskaper inom sjukvården som definitivt gynnar min yrkesroll som undersköterska.
Och träningen, om man kan säga att man blivit bra på det? Jag fick då in det som rutin.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Oj där kommer jag inte på något alls faktiskt haha..

Vad var extra dåligt med året?

När jag fick det klara beskedet klart om att det inte blir mer studier.. Men jag har kommit över det nu & livet har ju nästan knappt börjat! Har jag lust att plugga igen i framtiden så kommer jag att göra det :-)

Vad var extra bra?

Allt roligt jag hittade på med mina vänner, gamla som nya vänner.. På den nya fronten har jag hittat Sofia & det är jag så himla glad för. Så sjukt MEN fantastisk att man kan lära känna varandra nästan in & utan till på ca ett år.<3

Lärde du känna några nya människor?

Ja några stycken.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja givetvis! Mina vänner. Familjerna. Arbetskollegor & patienter på jobbet. Pojkvännen. Skulle kunna rabbla upp en massa!

Största framgång på det privata planet?

Att jag blivit betydligt säkrare med mig själv. Bara för att någon tycker & tänker på ett visst sätt måste jag inte hålla med dem. Utan jag kan stå för mina egna åsikter. Säga ifrån betydligt lättare än förut. Men också att jag inte orkar lägga ned onödig energi på människor som inte förtjänar det. Vissa är verkligen bara sådana 'energislukare'. 

Vem saknade du?

Föräldrarna & syskonen.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Våga mer! Och vill jag något speciellt så ska jag banne mig se till så det blir så också.

Tror du 2017 kommer bli lika bra?

Jag tror det kommer bli toppen! :-)

Vad kommer du sakna från 2016?

Örnsköldsvik & allt vad som ingår där.

Vad spenderade du mest pengar på?

HAHA det var en bra fråga... Allt?!?! Nämen celsius kanske. Och träningskläder & hoodies.

Och så slutligen; dina planer inför 2017?

Umgås med vänner & boyie, fara på brännbollsyran & kanske summerburst i Stockholm, hoppas på att vara ledig över påskhelgen, och så kommer det ske lite större förändringar men mer om det sedan i ett annat inlägg..

Vad vill du säga till dig själv inför 2017?

Se till att hitta på en massa roligt! Även fast jobbet tar upp en massa tid så måste jag ta vara på ledig tid till det som jag uppskattar & har roligt till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0