SÖNDAG 19 FEBRUARI 2017

Detta är vad de senaste dagarna har bjudit på:

-Torsdag. Hade ett kvällspass på jobbet MEN innan det så var det äntligen dags för att fixa frippan! Hade tid hos Frida på V.I.P. här i stan och jag blev verkligen supernöjd! Mer nöjd än på länge hihi. Det blev blonda slingor med en kall toning, balayage heter det visst. Det är så himla snyggt med kalla nyanser på ljust hår!  Var så längesedan jag träffade Frida också så det var kul att surra om allt mellan himmel & jord medan tiden gick hihi.

Jag fick också träffa personen som skulle byta ut bänkskivan m.m. i köket, han kom förbi & visade vilka olika jag fick välja mellan! Så himla bra & smidigt tycker jag. Och inte alls fel att få friheten att välja själv ;-)

-Fredag. Äntligen en ledig dag!! Började dagen med att träna rygg-biceps-baksida axlar. Efter frukost & dusch så hämtade jag Oliver hemma hos mamma för att ta en lång, härlig promme i solskenet! Så fantastiskt fint väder som dagen bjuppade på!
Under kvällen så blev det middag, familjemys, vin & tilltugg hemma hos moster Sofia. Bara götta & härligheter!

-Lördag. Jobbade 09-17 vilket gick snabbt & smärtfritt, det är som sagt riktigt mysigt & trevligt att jobba helger. Det är ju då man kan hitta på roliga saker med brukarna :-)

När jag kom hem så svirade jag om till andra kläder, piffade upp mig & sedan kom Filippa hit! Jag bunkrade upp med vin, lite tilltugg & skön musik i högtalarna. Alldeles perfekt!! Vi satt hos mig ett bra tag innan vi åkte till hotellet. Men jag kvällade relativt tidigt eftersom det vankades jobb 11-20 på söndagen...

-Söndag. Dagen gick rätt segt haha men kanske var för att jag själv var lite seg:P 
Och nu ligger jag bara här i sängen & funderar starkt på att sova.. Har ringt och pratat ett tag med C och jag känner bara hur less jag är på att vara särbos & bara längtar ihjäl mig efter honom hela tiden. Men nu mina vänner är det bara 5 dagar tills jag åker till Övik, till våran lägenhet för allra sista gången, och jäklar vad skönt det kommer kännas! :-)

Övik kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat, kommer alltid ha en längtan dit. Men vi var bara inte meant to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0