IT'S GETTING CLOSER AND CLOSER

Bilder från gårdagen
Jag gick av jouren kl.9 och jag åkte direkt till gymmet för att avverka bröst-axlar-triceps! Fett skönt & jag kände mig full utav energi! :-) Och ni ser ju också hur jvla fint väder det var. -23 grader visade termometern men det var ändå såå härligt!

Idag snöar det & jag har varit ledig! Tränade ben-rumpa-mage på morgonkvisten och städade sedan här hemma. Och sedan under dagen så gjorde jag något väldigt, väldigt kul.. ;-) Något som jag längtat efter sedan december!..

Jag hämtade ut nycklarna till lägenheten!

Här ser ni en liiiten sneakpeak, hihi.. Mer än så kommer jag inte visa förrän vi har flyttat in & börjat komma i ordning! 
Känner mig så himla sprudlande glad nu alltså! Köket & toan blev så jvla fint & fräscht, jag är så nöjd så jag vet knappt vars jag ska ta vägen hah! :P
Ser verkligen fram emot den kommande tiden efter helgen då vi får shoppa inredning & skapa vårt nya hem! Det är typ det enda jag kommer lägga ut pengar på ett bra tag haha. Det gäller att prioritera det viktigaste ;-)

Något annat roligt som hände idag var att hämta ut ett paket från nelly på ica! I den fanns en klänning & en handväska. En klänning man både kan ha till vardgags & till finare tillfällen. Så himla gosig & bekväm!! Jag beställde den i strl XS och den satt perfa :-)
Handväskan fastnade jag för snabbt, jag är ju ingen brulla som trånar efter 2000krs märkesväskor som vissa andra haha:P Simpla, billigare alternativ kan vara riktigt fina & bra också!

Kommentarer
Postat av: Iza Palm

Åh, härligt! Mysigt med minusgrader, snö och sol! Helt klart. Kul med flytt till ny lägenhet också! Lycka till!

2017-02-22 @ 14:33:17
URL: http://norrskensskytten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0