EN BRA HELG


Såhär fin har min helg varit!
Bilderna beskriver väldigt bra vad helgen har bestått av; skoterkörning i massor bland Åseles skogar, vistelse ute i stugan med grillning, umgåtts med nästan hela familjen Ohlsson, varit på ishallen där Sebbe fick sin ÅIK-tröja, och förutom det bilderna visar har vi ju myst hemma med sällskapsspel, ätit massa god mat, sett gamla hemmavideos, och bara haft det mysigt & roligt. Extraroligt att fått rå om Sebbe & Sofia som vi så sällan får göra. Men jag och soffan lovade då att planera in våra lediga dagar tillsammans & ses snart igen. Något att se fram emot!<3

Innan jag och C åkte ikväll så fick vi palt till middag, jösses så gott det är hihi. Och alldeles för längesedan som man åt.. Elisabeth lovade mig en paltkurs sedan någon gång så jag också får lära mig hihi. Nog ska det serveras palt i mitt hem i framtiden också! :-)


I veckan väntas jobb jobb jobb... och träning såklart! Men jobbar 6/7 dagar så det blir inte mycket tid över till annat än att träna mina pass. MEN på lördag har jag och Filippa planerat in myskväll med gott tilltugg & vin efter jag slutat jobba! Myspys i överflöd ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0