ONSDAG

Efter lite (mycket) klagomål så ska jag försöka uppdatera bloggen lite oftare än 1 gång i veckan! ;-)
Men har man mycket på schemat så har man!
 
Visst blir man glad av alla dessa vårkänslor!!
Även fast solen inte skiner varje dag så är det åtminstone barmark & ljumma vindar. Det blir känslor på riktigt när man får gräva fram svarta tunna kappan & halsdukarna ur förrådet ;-) Längtar tills det blir ÄNNU varmare och man kan ha sin trenchcoat!
Och visst märker man att det är äkta aprilväder.. Det kan gå från massa snöfall till strålande sol till spöregn inom loppet av en dag haha! :P
 
 

Sedan sist så har inte jättemycket hänt, i varje fall. Jag har förnyat gymkortet & och tänkt träna igenom de nya passen som Elisabeth gjort i ordning åt mig, lunchat på stan med Julia, städat & putsat fönster här hemma, umgåtts med brorsan & Hanna, kramats med Christoffer, fått besök av Sebbe & Sofia med deras nya lilla hundvalp Sally.. Och så jobbat förstås.
Träningen har legat lite på latsidan men det känns grymt skönt att komma igång igen! En piggare, gladare & framför allt starkare Fanny uppenbarar sig. Helt klart. :-)
 
Beställde en ny mössa från en tjej som lade ut annons på en finskspets-grupp, den heter Trädskällare och jag tyckte den passade bra! ;-) Beställde också en till C och en till hans farmor.
Mer som har beställts är lite kläder som jag tänkt visa upp sedan + ett vitrinskåp till vardagsrummet & en skänk till köket! Alltid såå kul att pimpa hemmet hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0