JAG SKULLE INTE ENS VARA HÄLFTEN UTAN DET JAG GÖR

Mysig inspiration från min pinterest

Det är söndag, avslutad jobbhelg på sätt & vis, sörplar på svartvinbärs-te, tittar på Vänner och skrattar även fast träningsvärken i magen smärtar som fasiken. Och så håller jag på att rensa, avfrosta & rengöra frysen. Haha, sunday funday va!? ;-) 

Hade inte mycket att berätta just nu, det spöregnar ute & jag njuter av att bara ligga här i sängen & höra smattret. I bakgrunden hörs även isen från frysen som lossar, kanske inte lika mysigt:P
Ska äta en sen middag med Christoffer när han och Max kommer hem från Åsele ikväll, kycklingfiléer med bönpasta hade jag tänkt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0