HE TOLD ME NEVER COMPARE TO SOMEBODY ELSE

 
Min lediga tisdag har till större delen bestått av att gå promenader med Max & sedan ligga i sängen med enorma magsmärtor. What doesn't kill you makes you stronger, antar jag. Det är den dåliga veckan i månaden, om ni förstår. Usch vad jag hatar det, känner mig jobbig & orättvist butter mot Christoffer.. Men trots det så är det rätt nice att slippa alla måsten & bara ligga i sängen, bara vara ledig liksom. Min underbara hund gjorde mig ju sällskap dessutom.
 

Men höjdpunkten var att på kvällen följa Sara på bio och se Bridget Jones baby. Så sjukt rolig, alla i salongen tjöt av skratt & så kom väl en skvätt med tårar ;-) Men rekommenderar den starkt till er som älskade de tidigare Bridget Jones-filmerna!

Tre arbetsdagar kvar tills en efterlängtad helg landar, åh vad jag älskar att ha lediga helger! Särskilt när man har saker att se fram emot, can't wait!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0