OKTOBER & ROSA BANDET

 

Ni har väl inte glömt bort detta?!
Varje år drabbas ca 7500 kvinnor av bröstcancer, vilket för mig är en väldigt hög siffra.
Som tur är överlever idag ungefär 80% av de drabbade tack vare cancerfonden.

Men det är fortfarande 20% för många som inte överlever.


För mig är det är självklart val att stödja forskningen. Allt för att den ska bli bättre och allt för att allt fler ska överleva!
Egentligen finns det väl ingen anledning varför man inte ska göra det?!


En kan inte göra allt, men alla kan göra något.
Och stödjer vi alla Cancerfonden & bröstcancerforskningen med 25kr var, kan det i längden bli många många miljoner! 

Så vill ni känner er extra stolta över er själva, gå och köp rosa bandet idag. Oktober, rosa månaden, är snart över men det är ändå inte försent!
Och jag måste även tillägga att jag tycker designen var väldigt fin i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0