UP & UP

Regnet har fortsatt ösa ner, och inte blir man på bra humör direkt. Känner mig som en riktig degklump, är på lättsamt retligt humör, men det finns ju värre saker här i livet än regn ;-)

Torsdagen rullade då på väldigt fort med dagsjobb, en sväng på stan, träning, laga lasagne till middag, storstäda lägenhet med att dammsuga dammtorka skura golven och allt möjligt, och klockan var inte vid 20 ungefär när jag äntligen fick landa på ändan i soffan. Såg på TV under min favoritfilt och drack te, det var jag välförtjänt utav!! Sedan vid 22 kom Chrilles storebror Fredrik med tåget från Sandviken, han ska följa C till Åsele i helgen och jaga.



Och idag är det äntligen fredag & helg! 
Och dessutom en ledig helg, lycklig för det!!! 
Struntade i gymmet imorse p.g.a. att regnet öst ner hela denna dag också.. Men det var rätt skönt att bara ligga i sängen & kramas med Max, äta frukost & umgås med F, och jag har ju också packat för fullt & förberett en massa inför denna efterlängtade helg hihi.. Kl 17.20 går tåget till Umeå & där vankas det tjejmys, äta på restaurang, inflyttningsfest, ut och klubba & shopping. Håller tummarna för regnfritt!
Har längtat efter denna helg så oerhört länge, känns nästan konstigt att den är här haha. Saknat mina brudisar såsåså himla mycket så detta ska vi minsann ta vara på!<3
 
Nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik & börja förbereda middagen tills chrillis är hemma.
Ha en superbra helg ni med
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0