LET IT SNOW

 
Från en kväll i veckan då C bjöd ut mig på middag på Allstar, jag tog en rustic club sandwich som var så sjukt god, matkoman kom också som ett brev på posten efteråt haha! Och efteråt hemma kurade vi ner oss under täcket, med varsin kopp te & tittade på en film på netflix. Så mysigt att hitta på saker på vardagarna & rå om varandra då vi aldrig ses på helgerna längre! ♥
Visst är det lustigt att när vi hade distansförhållande i 2 år så sågs vi aldrig på vardagar & bara på helger, och nu när vi är sambos så ses vi bara på vardagar & aldrig helger? ;-)

 

Snön har fallit hela veckan & det gör mig glad! Dock inte lika mycket som i t.ex. Umeå och Skellefteå. Där har det varit närmare kaos haha. Men är hur som så himla glad att snön har kommit, det knarrande ljudet under skorna när man går utomhus är väldigt oslagbart! :-)
   
Jag gjorde en väldigt mumsig fredagsmiddag igår med kyckling & potatis! C åt med mig innan han körde till Åsele igen, och kring halv sju begav jag mig hem till Clara där hon, Sara & Linda hade mysiskvällis! Så kul att jag blev medbjuppad, såå längesedan vi alla umgicks! <3 Blev en perfekt fredag med drinkar, skitsnack om precis allt, skratt i massor & musik.

Men jag kvällade relativt tidigt eftersom jag börjar jobba kl 14 idag. Lite moral får man ju ha! ;-) Jobbar även kvällspasset imorgon och lite sovmorgon såhär på helgen känns faktiskt väldigt skönt!
Nu ska jag äta klart min frukost & sedan fixa mig framför White Collar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0