5 THINGS

5 saker jag ser fram emot

- Åka bort med mannen

- Skolan

- Umeåhelg

- Vinter-och skotersäsongen

- December

 

5 saker jag gillar 

- Vara ute i naturen, helst skog och fjället

- Vara kreativ

- Träna

- Vinter

- Umgås med nära & kära

 

5 saker jag inte gillar

- Att stressa

- Lakrits

- Att inte ha kontroll

- Människor som vill vara taskiga & trycka ned en

- Vara lämnad utanför

5 saker jag vill

- Klättra i karriärstegen

- Få ha en ledig helhelg med C

- Flytta hem till inlandet

- Flytta till ett hus

- Skaffa en till hund

 

5 saker jag borde

- Tro på mig själv

- Rensa garderoben

- Göra mig av med allt negativt i mitt liv

- Inte bry mig om vad andra tänker & tycker

- Städa

 

5 saker jag kan

- Laga mat

- Sprida positiv energi

- Ta initiativ & planera bra

- Lyssna

- Sträcktitta på en serie jag fastnar för

5 saker jag inte kan

- Ha det stökigt omkring mig och samtidigt fokusera

- Ljuga eller prata dåligt om människor. Får så otroligt dåligt samvete och det är jag glad för!

- Rita

- Hacka rödlöd utan att gråta floder

- Vara försenad, jag är alltid i tid

 

5 saker jag pratar om ofta

- Framtidsplaner

- Människor & saker jag tycker om! 

- Vårdrelaterade saker, som vad plugget innebär & vad mitt arbete som stroke-undersköterska omfattar

- Mina familjer

- Träning

 

5 saker jag önskar mig

- Att en dag jobba med det jag vill

- En shoppingweekend med någon vän

- En egen bil

- Nya fina saker till lägenheten

- En vit jul

5 saker jag blir lugn av 

- Långa promenader med musik/podd i hörlurarna

- Prata ut om det jag tänker på

- Kramas med C

- Vara hemma i Lycksele

- Att slippa ha en tid att passa

 

5 saker jag blir stressad av

- Pengar

- Hur folk tycker & tänker om mig, allmänt övertänkande

- Framtiden

- Prestation

- När jag inte klarar av något

 

5 saker jag ska göra i helgen

- Träffa en vän

- Läsa

- Äta

- Storstäda lägenheten

- Tvätta

 

5 saker jag gjort senaste veckan

- Ögonshoppat

- Läst

- Myst med C & M

- Varit utomhus

- Tränat


Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Ha en fantastisk dag<333

2016-11-03 @ 10:40:58
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0