25 NOVEMBER

 Bjuppar på lite vinter-och julinspiration, och nu har äntligen snön kommit tillbaka till Övik!!!
 
Första advent är runt hörnet & det känns faktiskt riktigt mysigt!
Som sagt så hoppas jag på att denna vinter har mycket roligt att bjuda på.
I december står bl.a. en hel del jobb på schemat, men även en tripp till Sandviken & då ska vi samtidigt passa på med ikea & shopping inne i Valbo som ligger utanför Gävle, hårfix, utgång, julmysa med Christoffers familj, julhelgen, 50-årsfest, nyår m.m. står på schemat.
Och så andra saker som är änu oklara men hursom blir det nog jättebra! :-)

Den här veckan har gått så fort! Har typ bara jobbat så har inte hängt med något känns det som..

Har bara varit ledig i onsdag och jobbat resten av dagarna. Det var en väldigt bra onsdag med träning, långpromenad med Max, sedan kom pappa & Fredde från Lycksele för att sova över och fara på utbildning på torsdagen. Vi alla åt också middag hemma hos faster & farbror. Familjemys i all ära!

I tisdags kom också lilla Nellie till världen, mitt andra kusinbarn ♥ Längtar tills jag får åka hem till dem & hålla henne, pussa, lukta, bara gosa!!

I helgen jobbar jag också, går kvällsskiftet imorgon och ett nattpass natten söndag till måndag. Dessutom tredje arbetshelgen för mig denna månad.. Blir ju som sagt att jobba mycket i december också men jag ska inte klaga, som får vara ledig både julhelgen & nyår sedan.. :-)

Denna helg är det ju också julmarknader & skyltsöndag här i Övik, säkert överallt annars också för den delen, så då blir det också lite synd att man jobbar haha. Jag brukar vilja göra så lite som möjligt när jag ska jobba kväll. Och idag är det black friday, har inte ens haft en tanke på att fara på stan eftersom det varit så mycket folk! Istället har jag beställt lite julklappar på internet, känns så himla roligt att köpa när man väl kommit på vad man vill ge till sina nära & kära! :-) 
Imorgon funderar jag dock på att gå en sväng på marknaden innan jag börjar. Jag älskar ju julmarknader! Det infiltrerar så mycket julfeeling & är såå mysigt!
Måste också försöka vända litegrann på dygnet nu till söndagkväll.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0