MORE GIFTS

 
Av mamma & Per fick jag ju utlandsresan i present! Typ världens bästa present hihi. Men jag fick även detta i fredags då jag blev firad av dem. Välbehövliga alla tre och nu kan jag checka av det på packlistan hihi
 
 
En foamroller låg i paketet som Robert & Elisabeth gav mig. Blev sååå glad!!! :-) Har velat köpa en ett tag men har aldrig blivit av. Bästa färgen också! <3 
Ni som inte vet kan läsa här om vad man använder den till.
 
 
Jenna gav mig denna ansiktsmask från Bodyshop och ansiktet känns verkligen fräschare & renare efteråt! En superbra present. Den kommer användas flitigt, älskar verkligen Bodyshops produkter!
 
 
De omtalade och populära 2XU träningstightsen som är så sinnes dyra.. Blev så glad när jag såg att ett par sådana låg i paketet från pappa & Kicki! Fruktansvärt sköna, vill typ bo i dem haha! ;-) Invigde dem faktiskt idag på gymmet då jag körde stenhårt med benen, rumpan och magen.
 
Och förutom det bilderna visar så har jag också fått pengar av några syskon och en jättefin ljuslykta av Kickis syster. Så nöjd, glad & tacksam! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0