TWENTYONE


Bilder som visar hur i stort sett hela min födelsedag såg ut. Mys hemma hos pappa hela dagen med släkt & familj, tårta, bål, musik, solen sprack ju fram så  det var perfekt att bara sitta på altanen, sola & dricka rödtjut medans pappa grillade hihi.
På kvällen förfestade jag, Jenna och Victoria hemma hos Jennas föräldrar, några andra kom också och det blev lite dricklekar tills vi drog på rockpuben. Mycket mer folk än förväntat där, så roligt att komma hem till Lycksele och träffa flera gamla vänner & bekanta! :-) 
Tack till alla mina underbara älskade som grattade & uppvaktade mig! Världshelg ❤️


1 maj och det är så himla härligt ute! Jag hoppas verkligen att sol & värme kan få bestå nu, och att majmånad slipper regn och får vara torr så det inte blir så jäkla lerigt på yran! :P Förra året på festivalområdet var det sjukt lerigt och jobbigt haha.
C var också på lite partej igår så idag är vi inte så pigga ;-) Men det är ju befogat såhär dagen efter!! På eftermiddagen körde vi till Åsele och åt middag med svärföräldrarna, Filip samt deras farmor & farfar. Supermysigt!!

Nu har jag och chrillis landat hemma i vårt krypin och ska bara mysa innan läggdags. Inte helt omöjligt att jag somnar, varit som en trött dösill hela dagen haha. Imorgon är jag dessutom ledig och ska träna på morgonen, sitta på skolan någa timmar & därefter shoppa lite inför utlandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0