S.U.N.D.A.Y

 
En söndag då jag vaknade vid 7 tiden av mig själv, bländades av morgonsolen som lyste mig rätt i ansiktet och jag fick världens kick att dra på mig träningskläderna & gå ut på en promme!! Väldigt skönt ute, bara grejen att gå i tisha ute så tidigt på morgonen utan att frysa var så ovant MEN underbart! Svettades som tusan efter en bit haha! :-) Man vet ju inte hur länge detta fantastiska väder kommer att hålla i sig heller så bäst att ta vara på det medan vi kan!
 
Och efter en smarrig frukost, plugg på förmiddagen och därefter jobb hela kvällen så är min söndag härmed över. Ännu en vecka är över. Min älskling har också kommit hem från Åsele så vi har myst i soffan framför Breaking Bad ett tag❤️ Nu blir det dock läggdags eftersom vi båda börjar jobba tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0