DET ÄR MINA DRÖMMAR VÄVDA AV

Arbetshelgen är över, äntligen!! En körig och stressig helg då jag jobbat på avdelningens akutsida, så nu får jag vila och rensa skallen hihi. Dessutom är det att bara ladda om inför jobb i helgen också, blir en ännu längre helg och jag längtar inte haha.. Men snart, SNART, får jag långledigt!

Pappa kom hit igårkväll för att övernatta, han hade utbildning med jobbet imorse och det var jättemysigt att ha honom på besök! Gästrummet används ju tyvärr inte så ofta som vi vill nu för tiden ;-)


Och IDAG har jag varit ledig också!! Fruktansvärt skönt. Efter pappa lämnade bygget så traskade jag till Pulsen och tränade. Känner mig heeelt mör nu alltså, haha... 
Och att vädret blev mulet och småregnigt kändes väl inte sådär superbra, man hag blivit bortskämd utav de senaste dagarna minsann!


Resten av dagen har jag plöjt igenom anatomin & tvättat, varit duktig med andra ord! :-) Gjorde kycklingwok-gryta med ris till middag & så bakade jag en slags sockerkaka åt C som känt sig hängig hela dagen. Längesen man åt något sådant smarrigt!


Var ju förresten på stan idag som ni såg i mitt förra inlägg och då fick jag också med mig denna fina palett hem. Så fint med olika färger man kan sminka med, vill också lära mig contouring och köpa en sådan palett sedan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0