BRÄNNBOLLSYRAN 2016

När jag landade i Umeå på fredagmorgonen så mötte jag upp Jennelie och Josefine för att hämta ut armbanden, och sedan lunchade vi på Espressohouse innan en shoppingrunda, en runda på bolaget m.m.
 
Köpte bland annat ett nytt navelsmycke, eftersom jag alltid har samma och det kan vara kul att ha lite nytt hihi. Självklart förälskade jag mig i en liten uggla, har nästan ugglor av allting haha! ;-)
 
Därefter åkte jag och Jennelie hem till henne för att börja göra oss i ordning för kvällen + dricka fördrinkar. Skulle ju egentligen ha bott på hotell med Sofia i helgen men vi fick avboka det p.g.a. att hon insjuknat i sorkfeber, stackarn.. Tur jag träffar henne snart ändå!<3
Men anyway, den här kvällen hade vi bokat bord på Allstar så 17.30 mötte vi upp Josefine, Ellen och en annan Sofia hihi. Supergod mat & kul att hitta på något mer lyxigt tillsammans!
 
Efter middagen begav vi oss hem till Josefine där det skulle vara fest under kvällen! En hel del folk kom förbi och alla som man känner sedan förut men aldrig träffar. Jag älskar verkligen catching-up med dem jag tycker om!!
Och kvällen avslutades naturligtvis inne på festivalområdet, summa sumarum så var det en jättebra kväll! :-)
 
På lördagen vaknade vi upp relativt pigga haha! Gjorde i ordning en jättegod frukost och svirade om inför en heldag på ängarna...
 
...och att sitta en heeeel dag på dessa ängar med massa fint folk, strålande sol, alkohol och brännboll är fasiken det allra roligaste med hela yran hihi! Det är så mysigt och trevligt.
 
När klockan var slagen rätt mycket så begav vi oss hem för att duscha & fixa oss & laga middag! Den här kvällen skulle förfesten vara hos oss vilket var riktigt skönt, att slippa fara iväg någonstans. Jennas lägenhet ligger ju dessutom 5 minuters gåavstånd från festivalområdet så!
Det blev en asrolig förfest med massa dans, sång och dricklekar. Precis det som jag gillar! Harreligen vad förfesterna oftast är de allra roligaste, tror de flesta av er kan hålla med om det hihi.
Nåväl, kvällen avslutades inne på festivalen ikväll igen såklart och ännu en yranhelg tog därmed slut. Så roligt man har det varje år, med alla vänner, med alla människor, ruset av att se artisterna och hoppa omkring av den ständigt flödande musiken.. Livet. Livet livet livet.
 
Imorse tog jag tåget hem till Övik väldigt tidigt, klockan hade inte en slagit lunchtid ännu. Så fort jag har varit borta så längtar jag hem till sängen extramycket hihi. Nu är det bara Christoffer som fattas, han som varit i Åsele i helgen. Dit längtar jag också, så längesen man hälsade på svärföräldrarna känns det som<3

Tack för detta år, brännbollsyran! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0