UTAN FÖRHOPPNINGAR BLIR MAN INTE BESVIKEN

Vi har klivit in i mars, vårkänslorna har börjat flöda som attans och det går verkligen upp för mig hur himla sjukt fort tiden går.. Det finns så mycket nu under våren som jag ser väldigt mycket fram emot så tiden får gärna flöda på precis som den gör! :-)
 
 
Annars så har jag inlett denna månad på sämsta möjliga vis, nu försvinner allt positivt ska ni se hehe. Feber med en väldans irriterande kroppsvärk, halsont, massa hosta, u name it. Inte bra, med andra ord. Jag kan knappt vara utomhus utan att den friska luften skär i halsen som en kniv, kan inte minnas senaste gången jag haft såhär ont... Blir så jvla understimulerad av att ligga inne och se det fina vädret ute, att inte kunna träna, att vara sjukanmäld från jobbet resten av veckan etc. Har känt mig så tråkigt med Chrille & Max också. Men men hade inte tänkt klaga mer än så, gäller att kurera sig till tusen så jag inte missar Sannas gesällprov på lördag. .
 
 
För att återgå till det om att se fram emot så mycket, så kommer årets brännbollsyra bli lite annorlunda för min del; På bilderna ovan kan ni se några bilder på hur hotell U&Me i Umeå ser ut. Där ska nämligen jag och Sofia bo över yranhelgen!! :D Känns nu jättemysigt & roligt. Soffan har ingen annanstans att bo i Umeå över den helgen så jag erbjöd mig att bo med henne ifall vi hittade ett rum för ett bra pris (helt sjukt vad typ alla hotell är fullbokade redan nu under yranhelgen!!!) och helt turligtvis så gjorde vi det. Ett bra pris med frukost som ingår, huuur bra hihi?!?! På bilderna ser det jättefräscht & fint ut, och kulturbageriet som jag alltid velat fika på ligger alldeles vid incheckningen.
 
 
Jag har ju alltid bott hos Jennelie varje år annars så detta blir lite annorlunda, och förhoppningsvis blir årets yra mycket bättre än fjolårets med alla mina fina vänner! <3
 
--- --- ---
Till middag blir det räksoppa, förhoppningsvis skönt & lent för min onda hals. Sedan ska jag bänka mig framför Modomatchen med C, därefter se framför Parneviks och Ung & bortskämd. Känner mig sååå uttråkad hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0