DET ÄR JU BÄSTA DAGEN!

Bjuppar på några snapshots dagen till ära! :-)
 
Det har varit en jättevacker fredag, har pluggat hela dagen förstås men pauserna har varit långa, härliga promenader med Maxi. Vi fick sällskap av Anna också, så trevligt!
Detta väder får mig verkligen att längta extramycket till påsken, bara två veckor kvar nu!! Blir så glad inombords av tanken att om exakt två veckor sitter jag på verandan utanför stugan med mamma, Per, Fredrik, Gustav samt lille Oliver och dricker bärs och äter snacks efter en dag på skotern & skidorna. Hur underbart låter det inte?!
 
--- --- ---
Idag blev det tacofredag på menyn, gick med Max till Coop för att möta upp min karl och helgshandla. Vi handlade på coop idag för att systembolaget ligger alldeles bredvid, annars är ju ica the shit ;-) Har minsann unnat mig ett glas vin ikväll och försökt slappna av i min plugghets, imorgon kl 9 exploderar tentan och då är det bara att ge järnet! Handlade också alkohol inför imorgonkväll då det blir tentafest med mina kära kära vänner! Moa kom till Övik idag och ska också skriva tenta imorgon med oss, har inte sett henne sedan januari så detta blir en underbart rolig helg! <3 Och en positiv helg, har jag bestämt. Allt ska gå precis som jag vill :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte ta lite bilder på lägenheten och visa hur det ser ut hemma hos dig?! :) kanske hur området du bor i ser ut också?

2016-03-14 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0