ONE BY ONE WE SEE THE SUN, FEEL THE DAY HAS JUST BEGUN

Sedan sist;


När C kom hem på söndags eftermiddagen så föreslog han att vi skulle ta en promenad i det härliga, soliga vädret & äta middag på olearys. En väldigt bra idé! God mat ute på uteserveringen & sedan drack vi lite vin & irish coffé & jag kurade ihop mig under en filt. Så himla mysigt! <3


Igår på förmiddagen kom Josefine & Jennelie hit med tåget. ÄNTLIGEN! Gud vad det tär på en att vara ifrån sina bästa kompisar så mycket som det blivit på senaste tiden.. Det blev en mysig dag på stan och vi åt middag på Trattoria Nevia. En snabbvisit tyvärr men ändå såå underbart att få rå om dem.♥

--- --- ---
Godmorgon på er allesammans! 

Njuter av solen som skiner utanför fönstret och sippar samtidigt på en celsius. Tisdag & ny vecka, till min glädje en kort arbetsvecka, och just ikväll innebär jobb för min del; 13.30-21.30. Men innan det tänkte jag rivstarta denna vecka med en sväng på gymmet för lite träning. Större delen utav helgen fick ganska förväntat vara vilodagar, förutom i söndags efter jobbet då det blev 30 min intervaller på crosstrainern. Vilade även igår eftersom tjejerna hälsade på.

Om jag ska vara ärlig så längtar jag mest till torsdag.... hehe. Åker ju till Åsele med Anna efter jobbet + Sebbe & Sofia kör samtidigt från Skellefteå så det blir mysiskvällis med dem & planering inför helgens bravader! På fredag kommer även Christoffer & vi hoppas innerligt att solen kommer lysa & värma! :-) 

Ha en bra tisdag! och nästa gång vi ses ska jag ha snört ihop ett bättre & intressantare inlägg ;-) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0