THURSDAY BUSINESS

Känslan att få sova i sin egen säng var gudomlig. Minst sagt. Har sovit såå himla gott hela natten, mindre ok att frysa ihjäl på morgonen men då är det tur att Chrille alltid är varm som en kamin hihi <3 Ligger mer under hans täcke än mitt eget. Övikshem är lite kända för att ha dålig värme om vintrarna :P
 
Idag är en bra torsdag! Gick med Max imorse innan jag drog på gymmet & körde ett rygg & biceps-pass. Sedan bussade jag hem och åt frukost, uppladdning inför en heldag med tvättid, städning av heeeela lägenheten, renbäddning, ha pälsvård med Max, har haft full rulle ;-) och fram tills läggdags blir det middag, gå kvällspromenaden med Max & framför allt plugga plugga plugga. Full rulle var visst bästa beskrivningen.
 


Men en städad lägenhet & renbäddade sängar känns så himla skönt & fräscht, särskilt när vi får besök av svärföräldrarna, Filip & Tobias i helgen! Vi alla + deras mosters familj ska se Modo-SAIK på fjällrävens, d.v.s. se Sebbe spela förstås! =) Och förmodligen gå en runda på stan, äta god mat m.m. Ha det jättemysigt, med andra ord. Pappa ska också komma hit över helgen med jobbet & han skulle försöka komma förbi på söndag! Så saknade alla föräldrar är jämt!
 
Säger det igen: så himla skönt det är att vara hemma i sin lägenhet efter 'jullovet', hemma med mina älsklingskillar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0