RIGHT BACK WHERE WE STARTED FROM

Hej, & trevlig helg på er alla läsare!
 
Tänkte bara titta in & berätta om den här helgens händelser. När vardagarna har varit fulla med jobb, träning & plugg så känns det lönlöst att skriva, bara tråkigt liksom..
 

Men hursom! Igår var det fredag & jag skrev vårdettan-tentan vilket kändes bra. Följde sedan Sharmin på stan ett tag & köpte ett par jeans innan det bar av hem för att städa, duscha, fixa sig & pussa mannen hejdå som åkte till Åsele efter jobbet. Och jag blev bjuppad hem till Viktor & Elina på middag, gissa bara vad vi åt...? SUSHI!! Gud hör bön, minst sagt. Plus några glas vin på det, mums bara! Sedan mötte vi upp Anna & drog hem till Sara där det var fest & därefter på olearys, 5/5 toast fick den kvällen!
 
Och längre än så kommer jag inte. Idag tar jag sovmorgon eftersom jag jobbar halvdag, och imorgon jobbar jag kväll. Mer än så är att jag ska hälsa på Anna imorgon & träna givetvis, annars så är det bara jobb som står på listan fram tills måndag! Sedan börjar ännu en ny arbetsvecka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0