KOM IHÅG ATT EFTER REGN KOMMER ALLTID SOLSKEN

Tack vare min jvliga mage så jag var sjukanmäld från jobbet idag... Så dumt det kan bli ibland, kunde nästan knappt resa mig ur sängen när jag vaknade imorse. Så har spenderat större delen av dagen i sängen med ipren. När det började kännas bättre så bestämde jag mig för att ta en promenad till ica & handla en god (och sen) frukost; färskt bröd med pålägg, juice, jordgubbar med mjölk samt en kopp kaffe. Yummie in my tummy!
 
Imorgon & söndag kvar av arbetsveckan, sedan kan jag andas ut haha!! Är ledig måndag & på tisdag vilket är så jvla skönt & uppskattat, det enda jag planerat in är att vara hos Sanna på hennes salong måndagmorgon så hon kan fortsätta öva inför gesället. Jag ställde nämligen upp som modell för en bruduppsättning, och vi har övat en gång so far. Riktigt kul faktiskt! Extrakul att få ställa upp & hjälpa en vän, också :-)
Och som tack för att jag ställer upp som hårmodell inför gesället + en provklippning inför när hon sökte jobb på en annan salong förut, så ska hon bjuda mig på en hårfärgning!! Fatta vad lyx, så himla snäll hon är <3 Och nu har jag bannemig bestämt mig för hur det ska bli & det får ni också se framöver, hihi.
 
--- --- ---
På tisdag blir det förmodligen en resa till Umeå, ska möta upp Sofia där (Chrilles lillebrors Sebastians flickvän) för mat & shopping & bara få umgås! Jättemysigt, så roligt att vi har blivit så bra kompisar! Sist vi sågs var i julas så det var ett tag sedan.. Var också sugen på att hälsa på i brorsans nya lägenhet & men får se vad jag hinner med :-)
 
Något annat roligt jag kan berätta är att jag & Sofia planerat in en partyhelg i Skellefteå i slutet av februari! Kan knappt bärga mig! <3 Det kommer bli en riktig girls weekend med några andra brudar också; hockey, mat & mycket av det goda att dricka hihi! Ser fram emot det så mycket :D Bilden är från sist jag & Christoffer hälsade på hos henne & Sebastian i Skellefteå, vi hade så himla roligt med partej hemma hos Linnea med massa brudar, utgång på allstar, nattmat på subway, allt det roliga som ingår hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0